1. Szervezeti, személyzeti adatok
1.1 Kapcsolat, szervezet, vezetők
1.1.1. Elérhetőségi adatok
Hivatalos név (teljes név): | Forró Községi Önkormányzat |
Székhely: | 3849, Forró, Fő u. 62. |
Postacím: | 3849, Forró, Fő u. 62. |
Telefonszám: | (+06) 46/587-288 |
Telefax: | (+06) 46/587-288 |
Központi elektronikus levélcím: | forroph@skylan.hu |
A honlap URL-je | www.forro.hu |
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati vezető: Ügyfélszolgálat helye: Ügyfélszolgálat postacíme: Ügyfélszolgálat telefonszáma: Ügyfélszolgálat faxszáma: Ügyfélszolgálat elektronikus címe: Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje: |
Forrói Közös Önkormányzati Hivatal
dr. Arnóczki Tímea jegyző 3849, Forró, Fő u. 62. 3849, Forró, Fő u. 62. (+06) 46/587-288 (+36) 46/587-288 Hétfőn 8:00-12:00 ig és 13:00-16:00 óráig Szerdán 8:00-12:00 óráig Pénteken 8:00-12:00 óráig. |
1.1.2. A szervezeti struktúra
1.1.3. A szerv vezetői
Forró Község Polgármestere: | Györkei János Győző
(+36) 46/587-288 |
Forró Község Alpolgármestere | Hancsák István
(+36) 46/587-288 |
Pénzügyi Bizottsága Elnöke: | dr. Szemkó Barbara
(+36) 46/587-288 |
Szociális Bizottsága Elnöke: | Lakatos Gábor
(+36) 46/587-288 |
Forró Községi Önkormányzat jegyzője | dr. Arnóczki Tímea
kozoshivforro@gmail.com (+36) 46/587-288 |
1.2 A felügyelt költségvetési szervek
A szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv
1.2.1. Forró Községi Önkormányzat által felügyelt költségvetési szerv
Hivatalos név (teljes név): | Forrói Napközi Otthonos Óvoda és Eszterlánc bölcsőde |
Székhely: | 3849, Forró, Part u. 3. |
Postacím: | 3849, Forró, Part u. 3. |
Telefonszám: | (+06) 46/306-045 |
Központi elektronikus levélcím: | forroovi@skylan.hu |
A honlap URL-je | www.forro.hu |
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati vezető: Ügyfélszolgálat helye: Ügyfélszolgálat postacíme: Ügyfélszolgálat telefonszáma: Ügyfélszolgálat faxszáma: Ügyfélszolgálat elektronikus címe: Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje: |
Orosz Tiborné 3849, Forró, Part u. 3. 3849, Forró, Part u. 3. (+06) 46/306-045
forroovi@skylan.hu házirend szerint |
1.3 Gazdálkodó szervezetek
A szerv tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
1.4 Közalapítványok
A szerv által alapított közalapítványok
1.5 Lapok
Lapok
1.6 Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek
Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
2.1. A Szerv alaptevékenysége
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, állami irányítás egyéb jogi eszközei, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend listája | Forró Községi Önkormányzata Képviselő-testületének
10/2021 (XII.06.) önkormányzati rendelete a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról |
Az országos illetékességű szerv, valamint a megyei (fővárosi) közigazgatási hivatal feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató szövege magyar és angol nyelven | |
A helyi önkormányzat önként vállalt feladatainak felsorolása és részletes leírása | SZMSZ 7-8.§ . |
2.2. Hatósági ügyek intézésének rendje:
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv neve | Forrói Közös Önkormányzati Hivatal Jegyzője |
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv illetékességi területe | Forró Község területe |
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok felsorolása | www.forro.hu |
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárási illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak összege | Anyakönyvi kivonat illetéke: 2000 Ft Birtokháborítási ügyek illetéke:3000 Ft Fizetési halasztás, részletfizetési kérelem illetéke: 3000. Ft Adó és értékbizonyítvány hagyatéki és gyámhatósági eljárásokhoz illetékmentes, egyéb esetben: 4000 Ft |
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az alapvető eljárási szabályok, ezek magyarázata, az ügyintézést segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás | Ügymenet leírások |
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására szolgáló postacím (postafiók szerinti cím, ha van), ügyfélfogadási vagy közönségkapcsolati cím és nyitvatartási idő | Forrói Közös Önkormányzati Hivatal Ügyfélfogadás:
|
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására nyitva álló határidő | jogszabály szerint |
Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben használt formanyomtatványok listája |
2.3. Közszolgáltatások
közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése | Óvodai nevelés, szociális ellátás, egészségügyi ellátás, |
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások tartalmának leírása | Óvodai nevelés, Szociális ellátás:
Egészségügyi ellátás:
|
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozó tájékoztatás | Óvodai nevelés: óvodaköteles az a gyermek, aki 3. életévét betölti, valamint az a gyermek aki 2,5 életévét betölti, óvodába íratható
Szociális ellátás: A szolgáltatások igénybevétele: a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 93.§-a alapján önkéntes, az ellátást igénylő, illetve törvényes képviselője kérelmére, indítványára történik, melyet az intézményvezetőnél kell benyújtani. Egészségügyi ellátás: Az Egészségházban, rendelési időben vehető igénybe: háziorvos: hétfő: 8.12.kedd 8-11, csütörtök 8-10, péntek: 12-14 fogorvos: kedd: 14-17, szerda: 8-10, csütörtök 8-10 védőnő: hétfő: 8.00-11.30, csecsemő tanácsadás, 11.30-13.30 védőnő+ orvosi tanácsadás, szerda: 8-10.00, terhes tanácsadás a hónap 4. csütörtökén 11.00- MSZSZ tanácsadás orvosi ügyelet (Encs)Tel: 587-395 |
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások díjának és az abból adott kedvezmények mértéke |
2.4. A szerv nyilvántartásai
- Forró Községi Önkormányzat alapdokumentumai
- Forró Községi Önkormányzat Képviselő – testületének rendeletei, határozatai
- Forró Községi Önkormányzat Képviselő-testülete Szociális bizottságának határozatai
- Forró Községi Önkormányzat Képviselő-testülete Pénzügyi Bizottságának határozatai
- Forró Községi Önkormányzat polgármesterének rendelkezései, utasításai
- Forró Községi Önkormányzat Ellenőrzéseinek Nyilvántartásai
- Forró Községi Önkormányzat belső ellenőrzési feladatellátáshoz kapcsolódó megbízólevelek nyilvántartása
- Forró Községi Önkormányzat részére és nevében kiállított számlák
- Forró Községi Önkormányzat által kötött szerződések
- Forró Községi Önkormányzat által nyújtott támogatások
- Egyes kiemelt központi juttatásból származó bevételek– így központi normatívák, cél-, és címzett támogatások, egyéb központosított előirányzatok – adatai.
- A költségvetést érintő évközi előirányzat-módosítások
- Forró Községi Önkormányzat által adott fizetési előlegek
- Forró Községi Önkormányzat reprezentációs költségek
- Forró Községi Önkormányzat számviteléhez kapcsolódó főkönyvi nyilvántartások és analitikus számviteli nyilvántartások
- Forró Községi Önkormányzat mérlegadatai, valamint a vezető tisztségviselők megbízására vonatkozó adatok
- Forró Községi Önkormányzat vagyonamérlege, ingatlanvagyon kataszter
- Forró Községi Önkormányzat tulajdonába került részvények, részesedések és értékpapírok, vagyoni értékű jogok
- Forró Községi Önkormányzat selejtezések, hasznosítások és értékesítési eljárások intézményi bejelentéseinek nyilvántartása
- Engedélyek, meghatalmazások
- Személyi Térítési díjak nyilvántartása
- Térítési díj hátralékok nyilvántartása
Nyilvános kiadványok
2.6. Döntések, ülések
A testületi szerv döntései előkészítésének rendje | Forró Községi Önkormányzat Képviselő-testületének
10/2021 )XII.06.) önkormányzati rendelete a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról |
A testületi szerv döntéseiben való állampolgári közreműködés (véleményezés) módja (erre szolgáló postai, illetve elektronikus levélcím) |
forroph@skylan.hu |
A testületi szerv döntéshozatalának eljárási szabályai | Forró Községi Önkormányzat Képviselő-testületének
10/2021 )XII.06.) önkormányzati rendelete a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról |
A testületi szerv ülésének helye (irányítószám, város, utca, házszám) |
3849, Forró, Fő u. 62 |
A testületi szerv megtartott üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel) |
|
A testületi szerv tervezett üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel) |
www.forro.hu |
A testületi szerv ülései látogathatóságának rendje | |
A testületi szerv üléseinek napirendje | http://forro.hu/category/jegyzokonyvek/ |
A testületi szerv döntéseinek felsorolása | http://forro.hu/category/hatalyos-rendeletek/ |
A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok
Pályázatok
Közérdekű adatok igénylése
Közzétételi listák
Közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozóan adatai
3. Gazdálkodási adatok
3.1 A működés törvényessége, ellenőrzések
Vizsgálatok, ellenőrzések listája
Az Állami Számvevőszék ellenőrzései
Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
A működés eredményessége, teljesítmény
Működési statisztika
3.2 Költségvetések, beszámolók
Éves költségvetések
Számviteli beszámolók
A költségvetés végrehajtása
3.3 Működés
A foglalkoztatottak
Támogatások
Szerződések
Koncessziók
Egyéb kifizetések
Fenti közérdekű adatok közzétételére az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
- 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról
- 305/2005. (XII. 25.) Korm. rendelet a közérdekű adatok elektronikus közzétételére, az egységes közadatkereső rendszerre, valamint a központi jegyzék adattartalmára, az adatintegrációra vonatkozó részletes szabályokról
- 18/2005. (XII. 27.) IHM rendelet a közzétételi listákon szereplő adatok közzétételéhez szükséges közzétételi mintákról
EGYSÉGES KÖZADATKERESŐ RENDSZER